penconteng yang menconteng

My photo
A nubis kubis yang sempoi sesempoi angin yang bertiup sepoi-sepoi.

Thursday, December 29, 2011

strong .

assalamualaikum readers . :)

i've just read a blog . AKU HIV POSITIF . before i read his blog , i don't know why . it's like some attraction that lead me to it . i've deleted many tabs that i opened but not this blog . i don't know why .

ahh . tengah feeling ni . malas nak ber-english .

saya baca blog dia dan tiba-tiba leleh . ALLAH ! perasaan yang __________ . tak tahu nak cakap macam mana . saya mengadu bila tangan saya luka . saya rasa macam payah nak wudhu' . macam-macam alasan mula timbul . this man really make me reallize . ya ALLAH . speechless . T.T

he even said : syukur YA ALLAH , kau berikan aku HIV .

mula-mula tengok title blog dia , i tought he is a kind-of-nonsense blogger yang suka cakap entah apa-apa . and voila ! totally different . subhanallah . ALLAH , indah aturan KAU .


you never know how strong you are until
 BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE 




pandanglah mereka yang kekurangan baru kau sedar kau terlebih layak untuk bersyukur .




*mula berjinak-jinak dengan blogger medic . may interest occur .

malu aku untuk mengaku kuat . :(
farah izzati .

2 comments:

  1. syukur alhamdulillah jika sedikit sebanyak blog ngarut2 saya memberikan sedikit kesan positif kpd insan2 lain. insya-Allah dpt juga pahala utk bekalan ke 'sana' :D

    ReplyDelete
  2. yeap . thanks for that . :) may ALLAH bless !!

    ReplyDelete

nak komen apa ??