penconteng yang menconteng

My photo
A nubis kubis yang sempoi sesempoi angin yang bertiup sepoi-sepoi.

Saturday, March 16, 2013

my bebeh.

assalamualaikum! :)

so this is my bebeh.. *proud. haha. :D






cuba teka pokok apa??

kalau nak kenal atau dah kenal, ni pokok tembikai! entah kenapa, saya memang sangat-sangat suka tanam pokok tembikai. bila dapat tengok tunas yang macam kat atas tu.. saya akan jadi tersangat suka! dan saya akan panggil semua adik saya.. dan saya cakap .. tengok! pokok tembikai kak arah. yipppeee... :D

mungkin sebab saya suka buah tembikai kot.

tapi, sejak sekolah rendah lagi..pokok tembikai yang saya tanam tak pernah dapat membesar dengan jayanya pun. :'( sebab abah racun. T.T

and I hope it will not happen for this time.

insyaALLAH. nantikan! :D

No comments:

Post a Comment

nak komen apa ??