penconteng yang menconteng

My photo
A nubis kubis yang sempoi sesempoi angin yang bertiup sepoi-sepoi.

Thursday, February 16, 2012

my protective hero . kau ade?? :D

assalamualaikum .
izinkan saya berkongsi rasa bahagia . :)

pagi tadi , ikut abah nak pergi ambik adik-adik kat sekolah . mase tu , saya bawak adek bongsu saya sekali . disebabkan kami pergi agak awal , maka adik2 saya belum keluar lagi . jadi , kami pun tunggu kat pondok menunggu depan sekolah . lama menunggu , abah bangun nak pergi pusing kereta . abah gerak je , tetiba ada sorang mamat bermotor datang parking betol-betol depan saya . agak-agaklah lah siket brader . tak puas hati kot . masa tu , agaklah dekat motor dia tu dengan saya sampai saya tak boleh bangun . memang rimas . saya tunduk tak mahu pandang mamat yang kurang tatasusila tu . tiba-tiba , abah datang . abah datang depan saya dan suruh saya bangun pergi dekat seat yang kosong . nak tergelak pun ada jugak mase tengok muka abah . hehe .

sweet kan abah saya ? alhamdulillah . :)

highlight your father !!

i loe my abah very much ! tadi pergi buat passport dengan abah n adik . shopping sekali . jangan jeles ! :D

well , that's how a father should be pun , kan ? supportive , protective . when a father play his role perfectly , a daughter will not have any chance to love any unnecessary immature boy .

so , to every father and becoming father , BEHAVE ! prepare well . remember , future's generation is on your hand!!

and tak lupa juga buat sahabat-sahabat anak dara muslimah cantik kat luar sana !! love your parents first , okeh ! susah-susah parents jaga sejak kecik , jangan mudah-mudah nak love orang entah sape-sape . yep ! :)

yang suka ,
farah izzati .

No comments:

Post a Comment

nak komen apa ??